2009. május 1., péntek

Egy levél

Ezt a pár soros levelet ma este kaptam, először nem is értettem, hogy mi lehet mögötte, és nem is igazán fogtam fel mi is ez.

Tataaaaaaa,

Congratulations!!!!!
Is online and Congratulations for Place ......
Very Good Agnes!

Kai

Kai ( Ő Németországban él) egy weblapot szerkeszt ahol megpróbálja összegyűjteni a sealyham tenyésztőket, tulajdonosokat, eredményeket újdonságokat. Nemrég egy website versenyt hirdetett, és igazából az eredményhez gratulált.
Ezen a versenyen 3-ik helyezést kaptam Carol Cartegena weboldalával holtversenyben, nagyon örültem neki, hisz rengeteg oldal kering az interneten szebbnél szebbek, tartalmasabbnál tartalmasabbak.
Első lett Anna Gersner (svéd tenyésztő) weblapja, ahol nevesebb kiállítások anyagait gyűjtötte össze, igen tartalmas, és szép megjelenésben. Második Barbara Lamatova (Szlovák tenyésztő)weboldala lett, és a harmadik pedig Carol ( Chilei tenyésztő) és az Én oldalam. :o)))


Első helyezett
Második helyezett
Harmadik helyezett holtversenyben
Harmadik helyezett

2 megjegyzés:

McMonique Kennel: írta...

Gratulálok ! Nagyon szuper vagy !

Molnár Ágnes írta...

Köszönöm szépen :o)))
Puszi,