2009. augusztus 23., vasárnap

Balasagyarmat CAC

Tegnap CAC kiállításon voltunk Balassagyarmaton Charlie-val, ezzel a HPJ-vel, teljesítette a Hungária Junior Champion feltételeit, és a Fajtagyőztes címet is megkapta, Találkozhattam Arturral és Ritával, és a skót terrieres Andival. Jól esett egy kicsit dumcsizni bár Ritáék hamar elmentek. Sajnos a Westy bírálatokat végig néztem, és mélyen megdöbbentem, hogy a nyílt kanok osztályát egy olyan kutya nyerte aki szinte végig mindenkit támadott a ringbe, amit szerintem nem igazán kellene már kiállításon tolerálni, arról nem is beszélve, hogy a szőre is itt-ott elég érdekes barnás elszíneződést mutatott.
Mi nagyon jól éreztük magunkat, kint voltak a kozmetikából ahova járunk, a lányok, és a fiúk is, és Balázsék border collija lett a BIS, amihez nagyon gratulálunk, mert igazán sok munka van mögötte. És persze a Devecseri CAC után Diana is egész nap kint volt, Jó volt veletek a hétvége,
Képek:



4 megjegyzés:

Todi Ági írta...

Gratulálunk! Nagyon szép eredmény! De hát Charlie tényleg nagyon szép kutyus! Remélem, élőben is nemsokára találkozunk!
Pussz: Ági, Scotch és Zserbó

Molnár Ágnes írta...

Nagyon köszönjük, én is várom már, hogy talizhassunk.

Rita írta...

Ági!

Nagyon gratulálunk Nektek!!
Bocsánat,amiért hamar leléptünk, de jöttek a szüleim (szerencsére rólunk pont lekéstek :D), és elvittek minket ebédelni. (Nem találtalak benneteket, pedig szerettem volna elköszönni.)

Emilke nemsokára megy, mert annyi kérdés szorult belém,hogy csak csuda. :)

Pusszantás: Rita

Muha Judit írta...

Szia Ági!

Nagyon gratulálunk az elért eredményekhez.Debrecenbe személyesen is gratulálunk és Charlie úrfit is megdögönyözzük egy kicsit.
Pusz:Judit,Attila és a csajszik