2009. október 9., péntek

Interra és Világkiállítás

Nem is tudom, talán már a hétfői naptól kéne kezdenem amikor Charlie elment Kristófékhoz, nem mintha a kozmetikából nem ismerte volna őket, de nagyon szerették volna, ha a Világkiállításon már hozzájuk szokik, és szépen mutatja magát. Csutka baba kozmetikázta meg szerdán, és csütörtökön ment a fiúkkal az Interra Show-ra. Éppen úton voltam amikor felhívtak, hogy Charli fiatal Interra Győztes lett, igazából el sem hittem, mert a nevezést is csak félve adtam le, a lehető legutolsó pillanatban, így gondolhatja mindenki, hogy aznap velem akár már madarat is lehetett volna fogatni, és egy kicsit dicsérjük a handlert is, mert igazán kitett magáért Németh Balázs. Charlie gyönyörűen profi módjára közlekedett vele, addig állt amíg kell, és ment és temperamentum volt benne, és lendület, szóval nagyon szépek voltak együtt :o))) Másnap én is kimentem, a kiállításra, meglepett, hogy a parkolóba, nem kellett órákig sorba állnunk, rendőri irányítással mindenki elég hamar eljutott a helyére. A rendezőség segítőkész, és kedves volt amit más ismerőseimtől is hallottam, sőt szégyellje magát a politika, hogy mesterségesen ellentéteket kelt. Egyetlen dolog volt amit egy kicsit hiányoltam, hogy nagyon kevés volt a szemétgyűjtő, de ami volt azt rendszeresen ürítették. Nagyon izgultam és nagyon vártam már a bírálatokat, Charlie ismét nagyon szépen teljesített, és kitűnő 2 ( Vice Junior World Winner) eredményt ért el, majd következtek a növendék kanok, itt is volt érdekeltség, mert Occhi Ardenti of Kindergarten( Ginó), aki nálam született Mlanodinczky Csillával közös tenyésztésben, és most Csilla tulajdonában van, CAC, Res CACIB eredményt ért el.
Találkoztam a sealyhamos ismerőseinkkel, Angeláékkal, ők nagyon kedvesek, és náluk él, Wipsy, és Ginó papája, valamint a fiúk lány testvére.
Megismerkedhettem személyesen is Lauráva, aki Spanyolországban tenyésztő és elég érdekes kezdeti levél váltás után úgy érzem, hogy barátok vagyunk, és sokat segítünk egymásnak.
Szintén megölelgethettük egymást Basiaával, aki egy kicsit házigazdánk is volt Vlastával, Mirkával és a többiekkel.
Szóval igazán sikeres volt a nap. Nagyon boldogan indultunk haza, Charlie nagyon fáradt, és éppen csak tele tömte a hasikáját, de már el is aludt.
Sajnos én nem fényképeztem, de remélem kapok képeket
Kai küldte Németországból az alábbi képet, nagyon köszönöm:o))
.

Ez itt alul pedig a frissen begyűjtött termés:o))






8 megjegyzés:

McMonique Kennel: írta...

Nagyon nagyon ügyesek és szépek vagytok gratulálok a nagyfiúnak/hoz ! :))))

Névtelen írta...

Szívből gratulálok! Nagyon ügyesek voltatok, és visszaigazolás, hogy amit csinálsz, az jó!!!!!!!!!!!!::))))))))))

Patai Ili
Szitár al Fidda kennel

Molnár Ágnes írta...

Köszönöm nektek, nagyon nagyon boldog vagyok, és minden eredményünknek nagyon örülök:o)))

Todi Ági írta...

Nagyon szépek és ügyesek voltatok! Gratulálok Nektek a nagyon szép eredményhez!!! Ügyesek voltatok!

Rita írta...

Nagyon-nagy gratula Nektek!!! Igazán nagyon szép eredményeket hoztatok haza!!
Szerettelek volna megnézni benneteket, egy kicsit bosszantó,hogy minden terrier egyszerre megy.. :(

Puszi Nektek!

Andrea írta...

Gratulálok az elért szép eredményekhez :)
Andrea és Luca

gaeloway írta...

Kedves Ági! Gratulálok a pozsonyi fantasztikus eredményekhez. Nagyon ügyesek voltatok! Puszi Vic

Mladoniczky Csilla írta...

A büszke nagymama is hatalmas GRATULÁT küld a kicsi Charlinak! Ügyes fiú, így tovább!!