2009. december 13., vasárnap

Tartozás az tartozás :o))

Nagyon kedves barátom, már egy ideje tartozik nekem, nem olyan nagy dologgal, de kérem a tartozás a mégis csak tartozás, így tegnap Ádám fiammal elmentünk, és keményen behajtottam, azt a kávét amit két hónapja ígért nekem. Szóval beültünk az autóba, és elkocsikáztunk Tóth Mónikához, Kiskunlacházára kávét inni :o)) Amikor megérkeztünk rögtön meg is kaptam a kérdéses koffein adagot, de a délután sem telt tétlenül, arról pedig hoztam egy két képet, és annyira jó volt régi katalógusokat bújni, és Ádámomon is látom, hogy egyre felnőttebb. :o)) Szóval rengeteg kép készült mindet nem tudom feltenni, de ami még jó lesz azt mindenképpen megmutatom :o))














3 megjegyzés:

Todi Ági írta...

Nagyon jó képek!!!! Nekem a kandallópárkányán ülő tetszik nagyon! Szépek vagyok!!!!

Judit írta...

Nem is tudom irigy is vagyok, meg nem is, Móni kávéját mi is nagyon szeretjük,csak ritkán van időnk élvezni is.Nagyon jó képeket készítettetek.Móninak már fel van díszítve a fája?

Rita írta...

Gyönyörűek lettek a képek!!
Nagyon jól áll a sealyknek ez a mediterrános-karácsonyos-mikulásvirágos háttér!! :))